reklama

Dobré správy nikdy nechodia samé

Dobré správy nikdy nechodia samé. Dnes mi kuriérna služba doručila certifikát I-20, najdôležitejší zo záplavy papierov potrebných pre vystavenie amerických víz. A ako by to na skromnú oslavu s mojimi spolubývajúcimi nestačilo, ešte mi aj volal Koloman Kertész Bagala, že moje Maily z Ultima Thule sa umiestnili na treťom mieste v literárnej súťaži Poviedka 2006... čo mi pripomína, že by som mohol konečne prestať zanedbávať môj blog a opustiť blogerskú nirvánu ;-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Andrej Tusičišny

Andrej Tusičišny

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lukostrelec, milovník hôr, doktorand na Columbia University v New Yorku, venujúci sa výskumu v oblasti medzinárodných vzťahov. Viac informácií sa dozviete na www.tusicisny.com. Zoznam autorových rubrík:  ZamysleniaZ ciestZem ľudíZ mikrobloguZrkadlový mužZvedátorZyxwvut...

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu